Cum pot adăuga automat o taxă în plus la checkout Woocommerce?
Ai un magazin online realizat în Woocommerce și te-ai întrebat cum poți adăuga o taxă în plus la checkout? În acest tutorial vei învăța cum să faci asta, iar mai [...] Citeste tot
Ai un magazin online realizat în Woocommerce și te-ai întrebat cum poți adăuga o taxă în plus la checkout? În acest tutorial vei învăța cum să faci asta, iar mai [...] Citeste tot
În acest articol vei afla cum să adaugi conținut în pagina de produs în Woocommerce. Tot ce ai nevoie este să ai un website în WordPress, modulul Woocommerce instalat și [...] Citeste tot
Dacă ești dezvoltator de website-uri sau ești antreprenor și vrei să îți deschizi un website în WordPress trebuie să știi ce este un child theme. Un child theme este o [...] Citeste tot
Ce este functions.php? În temele de WordPress, fie că e vorba de o temă achiziționată, fie că e vorba de una făcută custom, în folderul temei există un fișier functions.php. [...] Citeste tot
Am observat că pe majoritatea website-urilor realizate în WordPress, la checkout, după ce se atinge criteriul de deblocare al livrării gratuite rămân valabile și celelalte metode de livrare – lucru [...] Citeste tot
Dacă ai un website realizat în WordPress și folosești modulul Woocommerce pentru magazin online, cel mai probabil vei avea nevoie de tutorialul de mai jos. Woocommerce îți pune la dispoziție [...] Citeste tot
După update-ul 5.4 din WordPress în zona de Widgets din panoul de control (piese) a fost modificat modul în care se gestionează widget-urile. Astfel, acum se folosește Editorul de blocuri [...] Citeste tot
Realizarea unui website în WordPress începe prin achiziționarea unui domeniu și a unei găzduiri (hosting). După achiziționarea acestora, în 99% din cazuri primim pe email un link spre un CPANEL [...] Citeste tot
Vrei să știi ce poți face cu această soluție unică oferită de SEMrush?Din moment ce valoarea intenției este esențială pentru multe dintre tool-urile de marketing, există o serie de acțiuni [...] Citeste tot
Cunoașterea scopului pe care un utilizator îl urmărește atunci când efectuează o cătare în Google și tastează o serie de cuvinte sau expresii – cuvintele cheie – este de un [...] Citeste tot
Am ajuns la tema cu numărul trei din seria de articole „Publicitatea în mediul online – cu ce învăţături ieşim din pandemie”, în care abordăm cele mai frecvente situații cu [...] Citeste tot
Am ajuns la tema cu numărul doi din seria de articole “Publicitatea în mediul online – cu ce învăţături ieşim din pandemie”, în care nu ne-am propus să ne facem [...] Citeste tot
Continuăm seria de articole dedicate celor care sunt prezenți cu afacerea lor în mediul online şi celor care încă nu au un website, dar ştiu că nu prea mai au [...] Citeste tot
Am decis să facem un serial de articole dedicate celor care sunt prezenți cu afacerea lor în mediul online și celor care încă nu au un website, dar știu că [...] Citeste tot
La sfârșitul anului trecut, John Mueller – Google Webmaster Trends Analyst, punea pe hârtie și ne prezenta (virtual – cum altfel), principalele direcții pe care Google le urmează și le [...] Citeste tot
Despre RankBrain, “Machine Learning” sau Inteligenţa Artificială Google vorbim de prin 2015 și știm că este o maşină, un robot care învaţă comportamentul utilizatorului uman de internet: învaţă cum gândeşte [...] Citeste tot
Google a anunțat, nu fără mândrie, că a lansat un algoritm nou-nouț, ce vine să îmbunătățească performanțele algoritmilor deja celebri Google RankBrain și Google BERT, bazați pe inteligență artificială, și [...] Citeste tot
Importanța mai mare sau mai mică a optimizării Meta Tag-urilor unei pagini web a fost și este în continuare subiectul unor dezbateri aprinse ale specialiștilor SEO, mai ales că Google [...] Citeste tot