loader image

Update Wordpress

Cum pot adăuga automat o taxă în plus la checkout Woocommerce?

2022-07-20T23:26:50+00:00

Ai un magazin online realizat în Woocommerce și te-ai întrebat cum poți adăuga o taxă în plus la checkout? În acest tutorial vei învăța cum să faci asta, iar mai jos îți voi arăta și codul pentru a adăuga la checkout o taxă de procesare pentru plata ramburs. Înainte de [...] Citeste tot

Cum pot adăuga automat o taxă în plus la checkout Woocommerce?2022-07-20T23:26:50+00:00

Cum să adaugi conținut custom în pagina de produs în Woocommerce

2022-07-20T23:26:48+00:00

În acest articol vei afla cum să adaugi conținut în pagina de produs în Woocommerce. Tot ce ai nevoie este să ai un website în WordPress, modulul Woocommerce instalat și câteva cunoștințe de programare. Acest articol este valabil pentru orice tip de website în WordPress care conține modulul Woocommerce, deoarece [...] Citeste tot

Cum să adaugi conținut custom în pagina de produs în Woocommerce2022-07-20T23:26:48+00:00

Cum creez o temă child (child theme)?

2022-07-20T23:26:42+00:00

Dacă ești dezvoltator de website-uri sau ești antreprenor și vrei să îți deschizi un website în WordPress trebuie să știi ce este un child theme. Un child theme este o extensie a unei teme, care îți permite să adaugi funcționalități noi fără să stai cu stres ca la un update [...] Citeste tot

Cum creez o temă child (child theme)?2022-07-20T23:26:42+00:00

Cum editezi fișierul functions.php?

2022-07-20T23:26:37+00:00

Ce este functions.php? În temele de WordPress, fie că e vorba de o temă achiziționată, fie că e vorba de una făcută custom, în folderul temei există un fișier functions.php. Prin acest fișier se importă toate funcțiile temei respective. Înainte să continui tutorialul, recomandarea noastră este să îți creezi o [...] Citeste tot

Cum editezi fișierul functions.php?2022-07-20T23:26:37+00:00

Cum să ascunzi metodele de livrare când se deblochează livrarea gratuită?

2022-07-20T23:26:35+00:00

Am observat că pe majoritatea website-urilor realizate în WordPress, la checkout, după ce se atinge criteriul de deblocare al livrării gratuite rămân valabile și celelalte metode de livrare – lucru care uneori poate bulversa utilizatorii. Am pregătit mai jos un snippet de cod care trebuie adăugat în fișierul functions.php din [...] Citeste tot

Cum să ascunzi metodele de livrare când se deblochează livrarea gratuită?2022-07-20T23:26:35+00:00

Cum activezi livrarea gratuită bazată pe criterii în Woocomerce

2022-07-20T23:26:25+00:00

Dacă ai un website realizat în WordPress și folosești modulul Woocommerce pentru magazin online, cel mai probabil vei avea nevoie de tutorialul de mai jos. Woocommerce îți pune la dispoziție o setare prin care poția stabili când să îi oferi clientului livrarea gratuită. (cel mai probabil ai mai văzut pe [...] Citeste tot

Cum activezi livrarea gratuită bazată pe criterii în Woocomerce2022-07-20T23:26:25+00:00

Cum să dezactivezi zona de blocks din widgets (piese)?

2022-07-20T23:26:24+00:00

După update-ul 5.4 din WordPress în zona de Widgets din panoul de control (piese) a fost modificat modul în care se gestionează widget-urile. Astfel, acum se folosește Editorul de blocuri (Block Editor). Dacă îți dorești să revii la modul anterior de editare a acestei zone, va trebui să iei codul [...] Citeste tot

Cum să dezactivezi zona de blocks din widgets (piese)?2022-07-20T23:26:24+00:00

Cum creez un website în WordPress din CPANEL?

2022-07-20T23:26:12+00:00

Realizarea unui website în WordPress începe prin achiziționarea unui domeniu și a unei găzduiri (hosting). După achiziționarea acestora, în 99% din cazuri primim pe email un link spre un CPANEL și date de conectare. În acest tutorial vom vedea cum să creăm un website în WordPress direct din CPANEL. Primul [...] Citeste tot

Cum creez un website în WordPress din CPANEL?2022-07-20T23:26:12+00:00

5 modalități de a utiliza Semrush Keyword Intent pentru campania ta de marketing

2022-04-26T19:23:00+00:00

Vrei să știi ce poți face cu această soluție unică oferită de SEMrush?Din moment ce valoarea intenției este esențială pentru multe dintre tool-urile de marketing, există o serie de acțiuni care te pot ajuta să-ți optimizezi campaniile de promovare online din acest punct de vedere, de la începutul și până [...] Citeste tot

5 modalități de a utiliza Semrush Keyword Intent pentru campania ta de marketing2022-04-26T19:23:00+00:00

Intenția de Căutare a utilizatorilor – SEMrush

2022-04-26T19:22:46+00:00

Cunoașterea scopului pe care un utilizator îl urmărește atunci când efectuează o cătare în Google și tastează o serie de cuvinte sau expresii – cuvintele cheie – este de un real folos campaniei tale SEO în materie de eficiență și eficacitate.Atunci când alcătuiți listele de cuvinte cheie, tu și echipa [...] Citeste tot

Intenția de Căutare a utilizatorilor – SEMrush2022-04-26T19:22:46+00:00

Am un site frumos, dar care nu vinde. Ce trebuie să fac?

2022-04-26T19:22:43+00:00

Am ajuns la tema cu numărul trei din seria de articole „Publicitatea în mediul online – cu ce învăţături ieşim din pandemie”, în care abordăm cele mai frecvente situații cu care se confruntă afacerile care au sau își doresc un website, pentru a-și promova produsele și serviciile pe internet. Tema pe [...] Citeste tot

Am un site frumos, dar care nu vinde. Ce trebuie să fac?2022-04-26T19:22:43+00:00

Am un website învechit și vreau unul nou. De unde să încep?

2022-04-26T19:22:41+00:00

Am ajuns la tema cu numărul doi din seria de articole “Publicitatea în mediul online – cu ce învăţături ieşim din pandemie”, în care nu ne-am propus să ne facem publicitate (sau nu ca scop principal), ci să facem puțină “lumină” în domeniul publicității online, al construcției și promovării de [...] Citeste tot

Am un website învechit și vreau unul nou. De unde să încep?2022-04-26T19:22:41+00:00

Am un website nou. Ce trebuie să fac, pentru a deveni profitabil?

2022-04-26T19:22:39+00:00

Continuăm seria de articole dedicate celor care sunt prezenți cu afacerea lor în mediul online şi celor care încă nu au un website, dar ştiu că nu prea mai au de ales şi trebuie să îşi facă unul.Abordăm astăzi cazul celor care au un site nou și frumos, dezvoltatorul cu [...] Citeste tot

Am un website nou. Ce trebuie să fac, pentru a deveni profitabil?2022-04-26T19:22:39+00:00

Publicitatea în mediul online – cu ce învățături ieșim din pandemie

2022-04-26T19:22:37+00:00

Am decis să facem un serial de articole dedicate celor care sunt prezenți cu afacerea lor în mediul online și celor care încă nu au un website, dar știu că nu prea mai au de ales și trebuie să își facă unul. Modul în care pandemia ne-a determinat să ne [...] Citeste tot

Publicitatea în mediul online – cu ce învățături ieșim din pandemie2022-04-26T19:22:37+00:00

Direcții SEO în 2021 – SEO tehnic, SEO de conținut, Brand

2022-04-26T19:22:33+00:00

La sfârșitul anului trecut, John Mueller – Google Webmaster Trends Analyst, punea pe hârtie și ne prezenta (virtual – cum altfel), principalele direcții pe care Google le urmează și le recomandă pentru strategiile SEO în 2021. Pe scurt acestea sunt: Core Web Vitals și Page Experience Update sunt direcțiile principale [...] Citeste tot

Direcții SEO în 2021 – SEO tehnic, SEO de conținut, Brand2022-04-26T19:22:33+00:00

RankBrain, Inteligenţa Artificială Google – implicații SEO

2022-04-26T19:22:29+00:00

Despre RankBrain, “Machine Learning” sau Inteligenţa Artificială Google vorbim de prin 2015 și știm că este o maşină, un robot care învaţă comportamentul utilizatorului uman de internet: învaţă cum gândeşte o fiinţă umană care caută informaţii pe internet, cum îşi formulează căutările, ce tipuri de site-uri preferă şi accesează mai [...] Citeste tot

RankBrain, Inteligenţa Artificială Google – implicații SEO2022-04-26T19:22:29+00:00

Google Passages. Despre SEO de conținut, într-o nouă abordare

2022-04-26T19:22:28+00:00

Google a anunțat, nu fără mândrie, că a lansat un algoritm nou-nouț, ce vine să îmbunătățească performanțele algoritmilor deja celebri Google RankBrain și Google BERT, bazați pe inteligență artificială, și care au ca principală funcționalitate, să învețe comportamentul utilizatorului de internet. Citește și: Optimizarea paginilor site-ului pentru Google BERT și [...] Citeste tot

Google Passages. Despre SEO de conținut, într-o nouă abordare2022-04-26T19:22:28+00:00

Despre optimizarea Meta Tags – un topic SEO evergreen

2022-04-26T19:22:25+00:00

Importanța mai mare sau mai mică a optimizării Meta Tag-urilor unei pagini web a fost și este în continuare subiectul unor dezbateri aprinse ale specialiștilor SEO, mai ales că Google lasă loc la interpretări în ce privește locul acestora în topul factorilor ce influențează direct ranking-ul. Știm însă, cu siguranță, [...] Citeste tot

Despre optimizarea Meta Tags – un topic SEO evergreen2022-04-26T19:22:25+00:00
Go to Top