Începând de miercuri, TikTok își extinde regulile electorale pentru a îngreuna politicienilor și grupurilor politice strângerea de fonduri folosind platforma – și intenționează să interzică în curând orice activitate de strângere de fonduri. Schimbările au loc cu doar șase săptămâni înainte de alegerile de la jumătatea mandatului din noiembrie.
Într-o postare pe blog, președintele TikTok pentru soluții de afaceri globale, Blake Chandlee, a spus că compania va dezactiva imediat toate funcțiile de publicitate și monetizare, cum ar fi cadourile și bacșișurile, pentru politicienii și partidele de pe platformă. În plus, conturile aparținând guvernelor, politicienilor și partidelor politice vor trebui să solicite verificare.
„Prin interzicerea strângerii de fonduri din campanie și prin limitarea accesului la funcțiile noastre de monetizare și verificarea conturilor, ne propunem să găsim un echilibru între a permite oamenilor să discute problemele care sunt relevante pentru viața lor, protejând, de asemenea, platforma creativă și distractivă pe care o dorește comunitatea noastră. ” a declarat Blake Chandlee, președintele soluțiilor de afaceri globale la TikTok, în postarea de miercuri pe blog.
În următoarele câteva săptămâni, TikTok se așteaptă să introducă o interdicție totală a strângerii de fonduri pentru campanie. Interdicția va interzice politicienilor și partidelor să folosească platforma pentru a direcționa telespectatorii către site-urile web ale campaniei lor pentru a face donații.
Purtătorul de cuvânt al TikTok, Jamie Favazza, a declarat marți pentru The Verge că compania intenționează să aplice aceste noi reguli „printr-o combinație de tehnologie și moderație umană”.
„Vom colabora cu guvernele, politicienii și partidele politice pentru a le verifica contul fie atunci când trimit o cerere de verificare, fie dacă identificăm un cont despre care credem că aparține unui guvern, politician sau partid politic, vom confirma autenticitatea cont și începeți procesul de verificare”, a spus Favazza.
Mișcarea face parte din inițiativele mai largi de integritate electorală ale TikTok din acest an. În august, compania și-a prezentat planurile de a aborda amenințarea dezinformarii electorale dăunătoare, subliniind o politică existentă care interzice influențelor să fie plătiți pentru postarea de conținut politic. Compania a spus că va începe să publice conținut educațional pentru creatori și companii de management, pentru a le informa mai bine cu privire la interdicție.
TikTok a mai spus că va începe să eticheteze videoclipurile care conțin informații false sau neconfirmate legate de alegeri.
În timp ce TikTok a interzis publicitatea politică din 2019, conținutul încărcat politic continuă să inunde platforma. Zeci de politicieni republicani și democrați care candidează pentru o funcție anul acesta, precum John Fetterman, au lansat conturi TikTok în ultimele luni. Baza de utilizatori TikTok este mai tânără decât alte site-uri de social media importante, ceea ce o face o platformă cheie pentru candidații care caută sprijinul tinerilor alegători.
Un studiu recent de la Universitatea Tufts din Massachusetts a constatat că tinerii alegători ar putea decide în mod disproporționat câștigătorii alegerilor în state cheie de luptă precum Arizona, Georgia, Pennsylvania și Wisconsin.
Articolul TikTok intenționează să interzică orice strângere de fonduri politice pe platforma sa apare prima dată în Web News.