În ultimele săptămâni, TikTok a început să testeze oferind o mică colecție de mini-jocuri în cadrul aplicației sale, relatează TechCrunch. Există nouă jocuri disponibile ca parte a acestei inițiative, care pot fi adăugate la un videoclip înainte de a fi încărcat utilizând opțiunea „Adăugați link” și selectând „MiniGame”. Spectatorii pot juca un joc conectat atingând linkul care apare sub numele de utilizator al contului în timpul redării unui videoclip. Când joci un joc, există opțiunea de a înregistra jocul și ulterior de a-l posta ca TikTok.

Un purtător de cuvânt TikTok a confirmat pilotul într-o declarație dată lui TechCrunch: „Căutăm mereu modalități de a ne îmbogăți platforma și de a testa în mod regulat noi funcții și integrări care aduc valoare comunității noastre. În prezent, explorăm aducerea de jocuri HTML5 la TikTok prin integrări cu dezvoltatori și studiouri de jocuri terțe.” TechCrunch raportează că testul este conceput pentru a explora modul în care utilizatorii TikTok interacționează și creează conținut în jurul jocurilor.

TechCrunch raportează că jocurile sunt disponibile în SUA și am verificat că sunt prezente și în versiunea britanică a aplicației. Cele nouă jocuri sunt dezvoltate de mai multe studiouri de jocuri terțe, potrivit TechCrunch, inclusiv Vodoo, Nitro Games, FRVR, Aim Lab și Lotem. Reuters notează că ByteDance a cumpărat anul trecut un studio de jocuri propriu – Moonton Technology din Shanghai.

Lansarea pilotului urmează unui raport de la Reuters conform căruia TikTok intenționează să facă „un impuls major” în domeniul jocurilor de noroc. Se crede că serviciul explorează zona ca o modalitate de a încuraja utilizatorii să petreacă mai mult timp în aplicație și de a crește veniturile din publicitate. Niciunul dintre jocurile actuale nu pare să conțină reclame sau să ofere achiziții în aplicație, două metode comune de monetizare a jocurilor mobile.

TikTok este doar cea mai recentă platformă de socializare pentru a explora utilizarea jocurilor ca o modalitate de a crește implicarea. La începutul istoriei sale, Facebook a curtat dezvoltatorii de aplicații pentru a construi jocuri și alte servicii pe platforma sa, pe care Zynga le-a folosit pentru a crea unul dintre cele mai populare jocuri sociale din toate timpurile sub forma FarmVille (acest episod din Land of the Giants oferă o o privire grozavă asupra acestei perioade a istoriei Facebook). Și chiar în această săptămână, Snap a adus pe Snapchat un joc de realitate augmentată. Chiar și Netflix încearcă să folosească jocurile ca o modalitate de a oferi mai multă valoare abonaților săi.

Platforma de socializare a ByteDance nu este străină de jocuri. Reuters a raportat anterior că jocurile pot fi redate prin versiunea chineză a aplicației (Douyin) din 2019 și deja permite utilizatorilor să transmită live jocuri jucate în altă parte. În noiembrie anul trecut, a anunțat o înțelegere cu Zynga pentru a aduce exclusiv pe TikTok un joc numit Disco Loco 3D (deși, în mod confuz, acest joc se află în afara noii secțiuni „MiniGame” a meniului „Adăugați link”), iar începând cu această lună , oferă și un alt joc numit Garden of Good.

Această ultimă lansare sugerează că planurile TikTok pentru jocurile pe platforma sa sunt încă mai mari. Compania nu a răspuns imediat solicitării de comentarii a lui Web News.

Articolul TikTok a adăugat în liniște peste o jumătate de duzină de mini-jocuri în aplicația sa apare prima dată în Web News.