Spotify testează un nou site web pentru a vinde bilete la concert direct fanilor, așa cum a raportat pentru prima dată Music Ally. Site-ul, numit Spotify Tickets, are în prezent o selecție limitată de concerte viitoare din SUA pentru artiști participanți precum Limbeck, Tokimonsta și Annie DiRusso.
Spotify este deja partener cu Ticketmaster, Eventbrite și See Tickets pentru a vinde bilete prin noul său flux de evenimente live, unde puteți căuta spectacole din apropiere și puteți cumpăra bilete printr-o terță parte. Noul site Spotify Tickets, totuși, elimină intermediarul și vă permite să cumpărați bilete prin Spotify însuși.
„La Spotify, testăm în mod obișnuit produse și idei noi pentru a ne îmbunătăți experiența utilizatorului. Unele dintre acestea ajung să deschidă calea pentru o experiență mai largă a utilizatorului, iar altele servesc doar ca învățături importante”, a declarat purtătorul de cuvânt al Spotify Carling Farley într-o declarație pentru Web News. „Tickets.spotify.com este cel mai recent test al nostru. Nu avem alte vești de împărtășit despre planurile viitoare în acest moment.”
După cum se menționează pe pagina de asistență pentru bilete Spotify, trebuie să creați un cont Spotify pentru a cumpăra bilete și se pare că încă nu acceptă bilete imprimabile (sau bilete prin poștă). Spotify spune că trebuie să prezentați confirmarea prin e-mail și un act de identitate valabil la casa de bilete a locației pentru a vă ridica biletele.
TikTok face mișcări similare pentru a ajuta artiștii să promoveze evenimente live. La începutul acestei luni, serviciul a anunțat un parteneriat cu Ticketmaster care le permite utilizatorilor să cumpere bilete pentru a vedea Demi Lovato, OneRepublic, Usher și WWE din cadrul aplicației. De asemenea, se zvonește că TikTok lucrează la o aplicație dedicată de streaming de muzică care ar putea concura cu Spotify și Apple Music, deoarece a solicitat o marcă TikTok Music în mai.
Articolul Spotify testează vânzarea biletelor la concert direct fanilor apare prima dată în Web News.