Morbius s-a întors în cinematografe – în ciuda faptului că nimeni nu i-a cerut nici măcar – iar impopularitatea sa devine mai evidentă. Filmul a câștigat vineri doar 85.000 de dolari, după ce s-a întors în peste 1.000 de cinematografe, ducând cumulativul intern la 73,6 milioane de dolari (prin Forbes).
Morbius a fost lansat inițial pe 1 aprilie și nu a fost cel mai bine primit. În recenzia filmului Web News, reporterul nostru de televiziune și film, Charles Pulliam-Moore, spune că ritmul lui Morbius, intriga și performanța actorilor principali se simt „prost concepute” și „pune sub semnul întrebării marele proiect de construcție al Sony. un întreg univers cinematografic pe spatele lui Spider-Man.”
Probabil că Sony a relansat filmul cu speranța că interesul reînnoit pentru meme-ul „It’s morbin’ time” va declanșa cumva un al doilea val mai mare de oameni care ar dori să participe la spinoff-ul Spider-Man. Dar se dovedește că popularitatea unui meme nu se corelează direct cu interesul real – cine ar fi putut ghici?
Într-o mișcare și mai neplăcută, Jared Leto – vedeta lui Morbius – a trebuit doar să intre în meme, postând un videoclip pe Twitter care îl arată citind dintr-un scenariu fals intitulat Morbius 2: It’s Morbin’ Time. Să sperăm că Sony doar ne trage pe toți și nu intenționează să-l facă pe Dr. Morbius să facă o cameo în următorul Spider-Man cu noul său slogan sau, și mai rău, să obțină o continuare.
Articolul Morbius este înviat de memeuri, eșecuri în prima zi înapoi în cinematografe apare prima dată în Web News.