Netflix și-a prelungit încă o dată contractul cu Adam Sandler și compania sa de producție, Happy Madison Productions, pentru încă patru filme pentru serviciul de streaming. De asemenea, compania a anunțat că comedia lui Sandler, Murder Mystery, a fost cel mai popular film al său în 2019 și cel mai vizionat conținut de pe serviciul său anul trecut în SUA, Canada, Noua Zeelandă, Australia, Mexic, Columbia, Argentina, Singapore, și Emiratele Arabe Unite.
Sandler a semnat pentru prima dată un acord cu Netflix pentru a produce și a juca în patru filme exclusiv pentru serviciul de streaming în 2014 și a reînnoit contractul pentru alte patru filme în 2017. De atunci, actorul/comedianul a jucat în mai multe filme: The Ridiculos 6, The Do-Over, Sandy Wexler, The Week Of și Murder Mystery, împreună cu un stand-up special, 100% Fresh.
În plus, Sandler a jucat recent în drama A24, apreciată de critici, Uncut Gems. Deși nu face parte din acordul mai larg al lui Sandler, filmul a fost, de asemenea, cofinanțat de Netflix și are premiera internațională pe serviciul de streaming astăzi (va ajunge pe Netflix în SUA în mai.)
„Fie că îl cunoști ca Sandman, The Water Boy, Billy Madison, Happy Gilmore, Nick Spitz sau pur și simplu Adam, un lucru este clar: membrii noștri nu se pot sătura de el”, spune Ted Sarandos, directorul de conținut Netflix, în o declarație care anunță înțelegerea extinsă. „Le plac poveștile și umorul lui, așa cum am văzut cu Murder Mystery. Așa că nu aș putea fi mai încântat să extind parteneriatul nostru cu Adam și echipa Happy Madison și să fac mai multe râsete în întreaga lume.”
Motivul pentru care Netflix extinde acordul este simplu: telespectatorilor Netflix par să le placă foarte mult simțul umorului lui Sandler. Potrivit Netflix, clienții au petrecut peste două miliarde de ore urmărind filmele lui Sandler pe Netflix de la premiera lui The Ridiculous 6 în 2015, peste 83 de milioane de gospodării vizionează Murder Mystery în primele patru săptămâni (rețineți că cifrele Netflix despre ceea ce constituie o „vizualizare” ” sunt puțin denaturate.) Prin comparație, drama Netflix cu buget mare, care urmărește Oscarurile, The Irishman, era de așteptat să atragă mai puțin de jumătate din acest număr de telespectatori în prima sa lună.
Vestea vine și pe măsură ce abordarea Netflix față de conținutul original începe să se schimbe – epoca în care streamer-ul era un loc de încredere pentru proiecte ciudate sau experimentale precum Bojack Horseman, The OA sau Tuca și Bertie se încheie rapid, iar realitățile dure de a fi Încep să se instaleze un studio de televiziune și de film comedii netflix cu buget mare. Asta înseamnă mai multe francize pe termen lung (cum ar fi The Witcher sau Stranger Things) care pot susține ani de creștere și audiență, precum și mulțumirea publicului, cum ar fi 6 Underground sau marca specială a lui Sandler. umor. Noile seriale Netflix trebuie să fie mari succese, rapid – și dacă există un lucru la care Sandler se pricepe, se pare că face exact asta.
Mai degrabă de rău augur, vestea despre acordul cu patru filme vine imediat după ce Sandler a amenințat că, dacă nu va fi nominalizat la Premiul Oscar pentru munca sa (desigur excelentă) în Uncut Gems, „Voi reveni. și fă din nou unul care este atât de rău intenționat doar pentru a vă face să plătiți pe toți. Așa le primesc.”
Articolul Filmele lui Adam Sandler sunt atât de populare Netflix a comandat încă patru apare prima dată în Web News.