Engie este o companie franceză de utilități, înființată în iulie 2008, prin fuziunea companiilor Gaz de France și Suez. Engie deține în portofoliu companiile Electrabel și Distrigaz Sud. In Romania Engie reprezinta una dintre cele mai mari companii si una dintre principalele companii de furnizare gaze naturale.

ENGIE îți oferă soluții personalizate pentru furnizarea de gaze naturale cu formula de preț potrivită pentru a satisface cel mai bine nevoile tale.

Contact Engie

Publicam mai jos modalitatea de contact Engie dar si numerele de Telefon Engie Romania.

In cazul in care doriti sa contactati compania aveti la dispozitie urmatoarele numere de telefon:

Adresa Engie Romania

Adresa: Bulevardul Mărășești 4-6, București 040254

Numar de Telefon 021 9366

Telefonul din Call Center Engie este valabil de luni până vineri, între orele 08:30 – 19:00.

Intra in Contact cu Engie

  • poti sa suni la numărul de telefon Engie  – Call Center 021 9366 între orele 08:30 – 19:00 de luni până vineri sau la numărul 0040 21 264 0100, în cazul în care ne apelezi din afara țării;
  • Poti merge in centrele ENGIE de relații clienți;
  • Poti trimite un fax la numărul 0040 21 264 0101;
  • poti să trimiți solicitarea ta, prin poștă, în atenția Direcției Comercializare Energie, la adresa de corespondență Bd. Mărășești nr. 4-6, sector 4, București (Registratură).

Contract online Engie

Engie Romania va permite contractarea online a serviciilor oferite clientilor sai intr-un mod simplu si rapid.

Alege un contract de gaze naturale, energie electrică sau servicii tehnice. Simplu, rapid și sigur, de pe orice dispozitiv fix sau mobil. https://www.engie.ro/contract-online/

Sesizari si reclamatii Engie

Dacă simți miros de gaz sau observi orice defecțiune tehnică în alimentarea cu gaze naturale sau electricitate, anunță operatorul de distribuție sau de rețea din zona ta.

Numarul de telefon Distrigaz Sud retele este: 021 9281 si 0800 877 778

Verificari periodice

Verificarea tehnică periodică a instalaţiei de utilizare a gazelor naturale se realizează la intervale de maximum doi ani. La intervale mai mici de doi ani, verificările tehnice se efectuează la cererea expresă a clientului, în cazul în care se dorește o verificare suplimentară.

Articolul Contact Engie apare prima dată în Web News.