Krafton este cel mai cunoscut pentru jocuri precum PUBG și viitorul Protocol Callisto – dar astăzi arată ceva foarte diferit. Compania tachinează un „om virtual” pe nume Ana, despre care spune că va „ajuta” la stabilirea ecosistemului său Web3. Personajul a fost construit folosind Unreal Engine – care în sine are un instrument special pentru oamenii digital realiști – împreună cu ceea ce Krafton descrie drept „hiperrealism, manipulare și învățare profundă”.
Nu este clar cum se va potrivi Ana în viziunea vag definită a unui metavers sau Web3, deși Krafton a cochetat cu NFT-urile și blockchain-ul în trecut. Între timp, se pare că umanul virtual realist va încerca în schimb să devină o celebritate. „Ne așteptăm ca ea să atragă interesul și popularitatea generației Z în întreaga lume”, a declarat Josh Seokjin Shin, șeful centrului de creație Krafton, într-un comunicat. „Ana își va lansa o piesă muzicală originală și își va extinde domeniul de activitate ca influență în diferite domenii din divertisment și sporturi.”

Acest tip de influencer virtual nu este un concept nou, desigur, iar aceste personaje digitale și-au făcut loc anterior în orice, de la videoclipuri muzicale la jocuri video la instalări Ikea, ca să nu mai vorbim de rețelele sociale precum Instagram și TikTok. Krafton, totuși, pare să parieze că concentrarea asupra tehnologiei îi va scoate în evidență personajul și va evita dispariția unor ființe virtuale nefaste precum starul din Final Fantasy: The Spirits Within.
Krafton spune că va publica mai multe detalii despre Ana mai târziu în cursul anului, inclusiv „un arc unic al poveștii”. Cine știe, poate că se va transforma într-o epopee fantastică.
Articolul Compania din spatele PUBG își arată oamenii virtuali „hiper-realisti”. apare prima dată în Web News.