Netflix vrea ca televiziunea liniară să moară. CEO-ul Reed Hastings a bătut tamburul crimei TV de mai bine de 8 ani, iar în apelul investitorilor de astăzi, el și-a reiterat credința, spunând cu încredere că Netflix este într-un loc grozav, deoarece televiziunea liniară va muri în „5 până la 10 ani”. .”

Hastings este motivat financiar să spună asta. Unul dintre cei mai mari concurenți pentru cel mai mare serviciu de streaming de pe planetă este setul de canale de streaming complet gratuite care transmit în orice televizor cu antenă și prietenii lor mai scumpi pe cablu TV.

Netflix are nevoie de TV liniar pentru a muri, deoarece are nevoie de reținerile de streaming folosind încă TV liniar. A pierdut 1,3 milioane de abonați în SUA și Canada în ultimele trei luni, conform raportului său privind veniturile din T2 2022. Cu peste 220 de milioane de clienți plătitori în întreaga lume, în esență se găsește la fel de mulți abonați. Depune eforturi pentru a câștiga abonați: are nivelul său acceptat de reclame (care nu va include tot conținutul pe care îl obțineți acum) și va încerca să pună capăt practicii de partajare a contului – forțând utilizatorii care partajează să se aboneze sau să nu facă streaming pe orice ecran mai mare decât un laptop. Dar când ai, practic, cât mai mulți abonați poți în prezent, ai nevoie de concurenții tăi (TV linear, YouTube, TikTok, în aer liber etc.) să facă mai rău. Așa că da, desigur, Hastings vrea ca televizorul liniar să dea cu piciorul.

Dar se va întâmpla cu adevărat? Numărul de telespectatori a scăzut, asta este absolut sigur. După ce în anii 2010 a apărut cantitatea crescută de conținut original de la televiziunea prin cablu, piața s-a fragmentat, iar puterea posturilor de televiziune a scăzut. Grey’s Anatomy continuă să fie una dintre cele mai urmărite seriale din Statele Unite, în ciuda faptului că a trecut de la o medie de 20 de milioane de spectatori pe episod la… patru milioane.

Dar difuzarea TV este încă… știi… gratuită. Nu trebuie să plătiți pentru internet și apoi să plătiți o taxă de abonament (sau 12) pe lângă aceasta. Puteți doar să porniți televizorul și, cu condiția să aveți o antenă suficient de bună, să obțineți o mulțime de conținut bun – conținutul pe care Netflix este disperat și se străduiește să-l recreeze pe propriul serviciu. The Office, Friends, Grey’s Anatomy și întreaga gamă de drame pentru adolescenți a CW au fost în mod constant unele dintre cele mai consumate conținuturi de la Netflix, înainte ca acordurile de licență să le vadă să iasă la alte servicii.

Broadcast TV este, de asemenea, pe cale să primească o actualizare majoră sub forma ATSC 3.0. În timp ce lansarea sa a fost glacială, noul standard pentru difuzarea televiziunii promite tot felul de îmbunătățiri ale calității pentru care streamingul percepe o sumă – dacă poate oferi. ATSC 3.0 acceptă 4K și 120 de cadre pe secundă, gamă largă de culori și HDR. Netflix percepe în prezent 19,99 USD pe lună pentru asta, iar HBO Max a fost atât de lent să lanseze 4K încât uneori mă întreb dacă știe măcar ce este 4K.

Și difuzarea TV este doar un element (gratuit) al TV liniară. Există, de asemenea, toate canalele de cablu la care încă ne abonam, deși streamingul trebuia să ne salveze de taxe scandaloase și de conținut pe care nu avem niciun interes să îl consumăm. În timp ce audiența este în scădere, cablul rămâne cel mai puțin neplăcut mod de a viziona sporturi și este cel mai rapid și de înaltă calitate serviciu pentru vizionarea televizorului, care altfel este limitat la o singură aplicație care poate fi sau nu bună și cu siguranță te costă mai mult. decât vrei să plătești.

În plus, există faptul că aproape niciunul dintre marii streameri nu a reușit să se potrivească cu una dintre cele mai liniștitoare caracteristici ale televizorului liniar: toată difuzarea liniară a conținutului. Un flux fără sfârșit pe care îl puteți acorda și dezactiva în timp liber și care poate funcționa ca zgomot de fundal blând în viața de zi cu zi. Tânjesc după ceva atât de simplu precum abilitatea de a crea liste de redare pe Netflix și, în schimb, să obțin o aplicație care uită că am început Persuasion cu o seară înainte.

Televiziunea liniară se luptă în comparație cu Netflix. Dar cum ar trebui să moară televizorul liniar atunci când streaming-ul continuă să aibă atât de multe probleme și se luptă să concureze pe frontul conținutului hiper popular? Pare mai degrabă că streamingul urmărește televiziunea liniară și șoptește „Deja mori”. Dar rămâne de văzut dacă moare în intervalul de 5 până la 10 ani pe care Reed Hastings o dorește.

Articolul CEO-ul Netflix este gata ca televiziunea liniară să moară apare prima dată în Web News.